Decemberben először ítélik oda az Art is Business Díjat Hír

Hirdetés

2019 decemberében először ítélik oda vállalatok és mecénások számára a kultúratámogatásért és művészeti szponzorációért járó kitüntetést, az Art is Business Díjat. Az elismerést, amelyet a kortársPRos hívott életre, három kategóriában osztják ki a kulturális szcénát példaértékűen támogató nagyvállalatok, kis- és középvállalkozások valamint mecénások között. Utóbbi kategória jelöltjei azon magánemberek lehetnek, akik 2018-19 folyamán, saját erőből támogatták és segítették a művészeti szférát. A szeptember 15-ig tartó pályázati időszak alatt a vállalatok a jelentkezéshez szükséges kérdőív kitöltésével, önbevallásos módon nevezhetnek, mecánásokat pedig felterjesztés által lehet jelölni.

Az Art is Business Díj azokat a felelősen gondolkodó vállalatokat és mecénásokat hivatott elismerni, akik nyitott és befogadó szellemiséggel, tudatos választás útján lépnek kapcsolatba a művészeti élet képviselőivel és projektjeivel, majd közös gondolkodás útján alakítanak ki működő konstrukciókat a közös jó érdekében. A vállalatok mellett fontosnak tartják elismerni azokat a háttérben tevékenykedő patrónusokat is, akik az elmúlt évben valamilyen formában támogatták a művészeti szcénát.

A Magyarországon hiánypótló elismerés kimondottan imázsformáló és értékteremtő céllal jött létre, annak érdekében, hogy a kultúrára szánt forprofit támogatás eszméjét erősítse, és segítse beépülni a cégek brandépítésének folyamataiba, valamint előmozdítsa a vállalat kultúra iránti elköteleződését.

A mecénás kategóriára a szervezők várják a példaértékű támogatók felterjesztését, amelyet az info@kortarspr.hu címre lehet elküldeni 2019. szeptember 15-ig. Fontos, hogy a beküldött leírásból kiderüljön, az adott személy miért érdemelné meg ezt a jelentős díjat, mit tett ebben az időszakban, mivel emelkedik ki a tömegből.

A leginkább arra érdemes ajánlásokat hatfős kuratórium vizsgálja át, a kiválasztottak közül mecénás kategóriában egy személynek ítélik oda az Art is Business Díjat. A kuratórium tagjai: Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője, Batta Barnabás, a Mitte Kommunikációs Ügynökség tulajdonosa, Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.

További részletek és felhívás >>>

Kapcsolódó

Meghirdették a 25. ARC közérzeti pályázatot Hír

Meghirdették a 25. ARC közérzeti pályázatot A 25. ARC közérzeti pályázat az idén is felelősségteljes, igazságkereső és felszabadító képkészítésre hívja a pályázókat. Részlet a pályázati kiírásból: „Idén lett 25 éve, hogy elindult az ARC közérzeti pályázat és kiállítás sorozata. 25 év nagyon hosszú idő. Az elején meg lehet születni, a vég

Brasch Bence az új Erkel csapatához igazolt Hír

Brasch Bence az új Erkel csapatához igazolt   Sejtelmes videó tartotta lázban a megújult Erkel Színház közösségi oldalain a rajongókat, azonban hamar lehullt a lepel: a musicaleknek otthont adó színház eddig bejelentett sztárjai mellé csatlakozott új tagként Brasch Bence énekes, színművész. Egy fekete csuklyás férfi érkezett a minap az Erke

Liszt Ünnep 2025: megérkeztek az első fellépők Hír

hinds - liszt ünnep 2025 Alig zárult le a Bartók Tavasz, máris újabb felfedezések elé nézhet a közönség: nyilvánosak a Müpa szervezésében megvalósuló Liszt Ünnep Nemzetközi Kulturális Fesztivál első programjai. Christian Löffler, Compagnia Finzi Pasca, Arvo Pärt 90, Isolation Budapest, Liszt elveszettnek hitt operája – a

Színpadra kerül az Erkel Színházban a Hogyan tudnék élni nélküled? film története Hír

Az Erkel Színház bemutatja: Hogyan tudnék élni nélküled Megérkezett az első hír a megújuló Erkel Színház ősztől induló évadjáról. Eszerint a magyar musicalek otthonaként újjáéledő színház 2025/26-os bemutatói közt színpadra kerül a rendszerváltás utáni magyar filmgyártás legnézettebb filmjének, a Hogyan tudnék élni nélküled? című mozinak a színpadi ada