Először indul kulturális szponzorációs és marketing továbbképzés Cikk
Hirdetés
2020. január végén a kortársPRos elindítja kulturális szponzorációs és támogatási továbbképzését főleg vállalati marketingesek és kommunikációs munkatársak számára. A tizenkéthetes képzés célja, hogy a forprofit szcéna meghatározó szereplői és döntéshozói meglássák mi zajlik a film, komolyzene, színház, képzőművészet, design, irodalom és tánc világában, és megismerjék a bennük rejlő lehetőségeket, amelyeket saját cégeik brandépítésében hatékonyan használhatnak fel. Az oktatók között olyan kulturális szakemberek vesznek részt mint Osvárt Judit, Valuska László, Egri Gábor, Csabai Máté, Szabó György, Bérczi Linda, Mattyasovszky-Zsolnay Bálint, Jászay Tamás, Kalocsay Gergely és Zachar Balázs.
A kortársPRos a hazai piacon egyedüli összművészeti ügynökségként több, mint 15 éve kulturális kommunikációval és brandépítéssel foglalkozik. 2019-ben elindította az Art is Business magazint és az Art is Business: Connections eseményeket, melyeknek vezérfonala, hogy a forprofit szcéna és a kulturális világ meglássa az egymásban rejlő kapcsolódási pontokat, ezáltal elinduljon egy mindkét fél számára jövedelmező kapcsolat, kiemelkedően a szponzoráció és támogatás területén. Az elmúlt időszakban rengeteg vállalati vezetővel, marketingessel és projektvezetővel folytatott beszélgetések arra engedtek következtetni, hogy az értékalapú brandépítés minden egyes cég számára elengedhetetlen. Ebben tud hatalmas segítség lenni a minőségi kultúrával való együttműködés. Viszont ahhoz, hogy bárki tudja használni ezt a piaci szegmenst, fontos értenie és átlátnia.
Ezért is született meg a 7M képzés, amelyben a vállalati oldal meghatározó szereplői számára kívánnak iránytűként szolgálni és segítségül lenni abban, hogyan érdemes a kulturális szféra különböző részeire tekinteni és meglátni bennük a potenciált, amit mindenki a saját brandje építésére használhat fel.
Minden alkalmat hozzáértő, menedzsment orientált szakemberek tartják, akik a saját világuk kiváló működtetői, és képesek a vállalati szakértők szemével is látni valamint a hallgatók számára is érthetően átadni ismereteiket.
Az oktatók között megtalálhatók: Zachar Balázs (producer, Kalocsay Gergely (Magyar Nemzeti Filmalap jogtanácsosa), Jászay Tamás (színházi kritikus, szerkesztő, Revizoronline), Mattyasovszky-Zsolnay Bálint (színházi menedzser), Bérczi Linda (képzőművészeti menedzser, a Budapest Art Week igazgatója), Szabó György (Trafó menedzser igazgatója), Csabai Máté (komolyzenei újságíró és szerkesztő), Egri Gábor (Müpa értékesítési és marketing igazgatója), Valuska László (Margó Irodalmi Fesztivál igazgatója), Osvárt Judit (Design Hét Budapest kurátora), Balogh Máté András (kortársPRos ügyvezetője)
A szervezők rendkívül fontosnak érzik, hogy a résztvevők a képzés során gyakorlati tudást szerezzenek, amit aztán hamar és hathatósan tudnak hasznosítani a munkájuk során. Ráadásul a kreativitás és a proaktivitás érzését is igyekeznek bennük elindítani.
A képzés végére a résztvevők számára megjelennek új lehetőségek, verziók arra, hogyan lehet a vállalatukat hosszútávon, a meghatározott céges stratégiának megfelelően pozícionálni a megszerezett új ismeretek fényében.
További információ és jelentkezés >>>
kortársPRos
Kapcsolódó
Beethoven 2025-ben is kiköltözik a szabadba Cikk
Idén nyáron is különleges zenei élménnyel várja közönségét a Nemzeti Filharmonikus Zenekar a „Beethovennel a szabadban – 2025” koncertsorozat keretében. A hagyományos nyáresti előadásoknak ismét a festői Brunszvik-kastély parkja ad otthont három szombat estén: július 5-én, 12-én és 19-én.
A konce
Park FM-exkluzív: a Lidokain sötétebb oldala, amit még nem hallottál Cikk
A BSW két tagja, Matyi és Gaben nemrég a Park FM reggeli műsorának, a Hajnali Körnek a vendégei voltak, ahol többek között a Lidokain című slágerük születéséről is meséltek – és az is kiderült, hogy ByeAlex kulcsszerepet játszott abban, hogy a dal végül olyan lett, amilyennek most ismerjük és szer
Fiktív fesztiválok valós vizualitása – MOME-kiállítás nyílt a Budapest Parkba Cikk
Június 12-én egy megnyitó eseménnyel vette kezdetét a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) és a Budapest Park együttműködésében megvalósult kiállítás, amely a “Park Gallery” helyszínen kapott helyet. A tárlat a MOME Média Design BA hallgatóinak fesztiválarculati munkáit mutatja be, amelyek egy tav
Dupla jubileum a Budapesti Wagner-napok 2026-on Cikk
Két jelentős jubileumot is ünnepelhetnek a német zeneszerzőzseni rajongói jövőre: a Fischer Ádám művészeti vezetésével megvalósuló Budapesti Wagner-napok alapításának 20. és A nibelung gyűrűje tetralógia bemutatásának 150. évfordulóját. A különleges alkalmat dupla Ring-szériával, két Parsifal-előa