Black Eyed Peas: 'Mamacita' - új dal és klip Cikk
Hirdetés
A tavalyi év egyik legnagyobb nemzetközi sikerű slágere volt a “RITMO (Bad Boys For Life)” című dal, mely a Black Eyed Peas látványos visszatérését jelentette a zenei világba. Az együttes nem lassított, hiszen meg is érkezett második vadonatúj daluk “MAMACITA” címmel!
A hatszoros Grammy-díjas, stíluskorlátokat ledöntő csapat ezúttal a puerto ricoi reggaton és latin trap zene szupersztárjával, Ozunával dolgozott együtt, aki jelen pillanatban minden idők egyik legnagyobb sikerű latin művésze. Legújabb kislemeze, a „Fantasía”, amely Nibiru címmel megjelent albumán található, első helyen áll a Billboard Latin Airplay, és a Latin Rhythm Airplay slágerlistáján. A Black Eyed Peas csapata ezúttal a hip-hop, a klubzene, és a latin zene jellegzetességeit olvasztja hibátlanul egybe, fantasztikus refrénnel, és Ozuna szenvedélyes előadásával.
A „MAMACITA” egyben már a második kislemez, amely a csapat új kiadójánál jelenik meg, és itt mutatkozik be a csapat új tagja, J.Rey Soul is, aki Apl.de.ap-hoz hasonlóan, fülöp-szigeteki származású. A csapat rajongói már ismerhetik a nevét korábbról, hiszen közreműködött a Black Eyed Peas 2018-as „ Masters of The Sun Vol.1” című lemezén, illetve a megjelenést követő turnéra is elkísérte őket. Most, a „MAMACITA”-n azonban végre teljes erejében megmutatkozik káprázatos stílusa.
Az együttes ragyogó formában van a dalhoz készült fantasztikus videóklipben melyet Julien Christian Lutz aka Director X rendezett. A videóban, a Black Eyed Peas és Ozuna kizárólag Gucci termékeket viselnek, mely a legendás márkával való együttműködésnek köszönhető.
A “MAMACITA” a Black Eyed Peas “RITMO (Bad Boys For Life)” [feat. J Balvin] című, hatalmas sikerű dalát követi, amely kevesebb mint fél év alatt átlépte az 1 milliárdos hallgatottságot, hiszen csak a Spotifyon túl van 432.7 millió streamen. Ennek köszönhetően a dal a csapat legtöbbet hallgatott dalává vált, megelezőve olyan korábbi, mostanra klasszikus slágereiket, mint az “I Gotta Feeling” vagy a “Where Is The Love?” Mindeközben, a “RITMO” hivatalos videóklipje túllépte a 600 milliós megtekintést a YouTube felületén.
A dal világszerte a slágerlisták élére került: négyszeres platina minősítést érdemelt ki Mexikóban, háromoszorosat Spanyolországban, platinát Olaszországban, Svájcban, Brazíliában, Argentiában, Kolumbiában, és Costa Ricában, míg arany minősítést Kanadában, Franciaországban, Svédországban, Törökországban, Közép-Amerikában, illetve a karibi térségben.
Sony Music Hungary
Kapcsolódó
"Éjféltájt" - a Wellhello forró partidallal tér vissza Cikk
Megérkezett a Wellhello legújabb dala, az "Éjféltájt", ami az első a hat számos albumról, a "Gelato"-ról. Mostantól öt héten keresztül érkeznek a forró cuccok, amikhez fagyit is adnak a srácok, hogy ne legyen melegetek!
"Az elmúlt időszakban inkább merengősebb, szomorúbb, lassabb dalokkal jöttü
Örömzenéléssel lepte meg a Söndörgő a járókelőket Cikk
A Söndörgő idén ünnepli 30. születésnapját. A három évtized számos sikert hozott a zenekar számára, de a szakmai-díjak, a neves kiadó és Grammy-közelsége mellett is a legfontosabb az évek során az maradt, hogy a közös muzsikálás örömet okozzon nekik és az embereknek. Ebből adtak ízelítőt egy spont
Milyen felzabálni mások nyomorát? Válasz a Bohemian Betyars új klipjében Cikk
“Szomorú vagy? Egyél egy kis csokit, az biztosan segít majd!” - valószínűleg mindannyian hallottuk már ezt a jótanácsot életünkben legalább egyszer. Viszont mi a helyzet akkor, ha valaki nem tud megállni egy tábla csokinál vagy egy doboz fagyinál, hanem ezeknél sokkal (de tényleg sokkal) több kell
Jelvényt és kislemezt rejt a Vad Fruttik díszdoboza Cikk
Három budapesti koncerttel zárja MÉLY elnevezésű turnéját a Vad Fruttik május elején. A kulturális központokban, színháztermekben zajló műsorhoz a rajongóktól kértek és kaptak színpadi elemeket Likó Marciék, köztük foteleket, szobanövényeket és lámpákat. A fővárosban még egy különlegességgel készü