Black Eyed Peas: 'Mamacita' - új dal és klip Cikk
Hirdetés
A tavalyi év egyik legnagyobb nemzetközi sikerű slágere volt a “RITMO (Bad Boys For Life)” című dal, mely a Black Eyed Peas látványos visszatérését jelentette a zenei világba. Az együttes nem lassított, hiszen meg is érkezett második vadonatúj daluk “MAMACITA” címmel!
A hatszoros Grammy-díjas, stíluskorlátokat ledöntő csapat ezúttal a puerto ricoi reggaton és latin trap zene szupersztárjával, Ozunával dolgozott együtt, aki jelen pillanatban minden idők egyik legnagyobb sikerű latin művésze. Legújabb kislemeze, a „Fantasía”, amely Nibiru címmel megjelent albumán található, első helyen áll a Billboard Latin Airplay, és a Latin Rhythm Airplay slágerlistáján. A Black Eyed Peas csapata ezúttal a hip-hop, a klubzene, és a latin zene jellegzetességeit olvasztja hibátlanul egybe, fantasztikus refrénnel, és Ozuna szenvedélyes előadásával.
A „MAMACITA” egyben már a második kislemez, amely a csapat új kiadójánál jelenik meg, és itt mutatkozik be a csapat új tagja, J.Rey Soul is, aki Apl.de.ap-hoz hasonlóan, fülöp-szigeteki származású. A csapat rajongói már ismerhetik a nevét korábbról, hiszen közreműködött a Black Eyed Peas 2018-as „ Masters of The Sun Vol.1” című lemezén, illetve a megjelenést követő turnéra is elkísérte őket. Most, a „MAMACITA”-n azonban végre teljes erejében megmutatkozik káprázatos stílusa.
Az együttes ragyogó formában van a dalhoz készült fantasztikus videóklipben melyet Julien Christian Lutz aka Director X rendezett. A videóban, a Black Eyed Peas és Ozuna kizárólag Gucci termékeket viselnek, mely a legendás márkával való együttműködésnek köszönhető.
A “MAMACITA” a Black Eyed Peas “RITMO (Bad Boys For Life)” [feat. J Balvin] című, hatalmas sikerű dalát követi, amely kevesebb mint fél év alatt átlépte az 1 milliárdos hallgatottságot, hiszen csak a Spotifyon túl van 432.7 millió streamen. Ennek köszönhetően a dal a csapat legtöbbet hallgatott dalává vált, megelezőve olyan korábbi, mostanra klasszikus slágereiket, mint az “I Gotta Feeling” vagy a “Where Is The Love?” Mindeközben, a “RITMO” hivatalos videóklipje túllépte a 600 milliós megtekintést a YouTube felületén.
A dal világszerte a slágerlisták élére került: négyszeres platina minősítést érdemelt ki Mexikóban, háromoszorosat Spanyolországban, platinát Olaszországban, Svájcban, Brazíliában, Argentiában, Kolumbiában, és Costa Ricában, míg arany minősítést Kanadában, Franciaországban, Svédországban, Törökországban, Közép-Amerikában, illetve a karibi térségben.
Sony Music Hungary
Kapcsolódó
Lezárul az UPBEAT első szakasza – Új lendülettel folytatódik az európai világzenei együttműködés Cikk
Lezárult az UPBEAT Platform első fejezete - és indul is a következő. A magyar Hangvető vezette konzorcium az európai zeneipar kiegyensúlyozására, a feltörekvő művészek támogatására és a kulturális sokszínűség megőrzésére szövetkezett. Mit ért el a projekt az első három évben, és hogyan tovább?
A
Megvan a 2025-ös Sávlekötő Camp győztese Cikk
Több mint két hónap után véget ért a Sávlekötő Camp by OTP Junior 2. évad. A dalszerzők tehetségkutatójában a táborozók folyamatos kihívásokat teljesítve készítettek saját dalokat, a döntőben pedig élőben, egy-egy 15 perces koncerttel bizonyítottak a táborvezetőknek és a több mint ezer fős közönsé
Új klip a Kiss Tibi és az Aranyakkordtól Cikk
Új dallal jelentkezett Kiss Tibi, Vastag Gábor és Gábor Andor „UFO” triója, a Kiss Tibi és az Aranyakkord. A Gálya egy izgalmas, kollázs technikával készült klipet is kapott, hogy a nyárba úsztassa a hallgatókat.
A Gálya csírája még 2023-ban indult, amikor a csapat Hawaii-on adott koncertet és t
Több mint 130 zenekar alakul az idei Gitármánia Táborban Cikk
Összesen 13 professzionálisan berendezett teremben, 80 zenész által nyújtott 110 program zajlik az idei Gitármánia és Zenei Továbbképző Táborban. A szolnoki Tiszaligeten július 21-től 27-ig zajló eseményre jelentkező zenészpalánták nemcsak előadásokon, kurzusokon vehetnek részt, hanem az eddigi t